Subject: Terviseinfo-süsteemi TIS ligipääs juriidilisest isikust teenuseosutajatele
From: Liina Kaldväli <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Liis Solvak" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 17:08:07 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Eelmises aasta lõpust kehtib tegevuslubadele töötajate lisamisel TÖR-i
kontroll.

Seoses sellega ei saa me võimaldada AS Arstikeskus Confidole juriidilise
isikuna teenust ostuvatele arstidele ligipääsu TIS-ile.

Kuidas saavad Juriidilisest isikust litsenseeritud teenuseosutajad TIS-i
kasutada?

Oleme sama küsimusega juba pöördunud Tervise ja Heaolu Infosüsteemide
Keskuse kasutajatoe poole.

Nemad suunasid selle küsimusega Terviseametisse.

Parimate tervitustega,

Liina Kaldväli

Personalispetsialist

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Confido Meditsiinikeskus  | Veerenni 51, 10138 Tallinn |
<http://www.confido.ee/> www.confido.ee

 <https://www.confido.ee/>